2011. július 19., kedd

Kazimir, Az Angyal. Egy majdnem igaz történet, egy majdnem igaz Napló...

Támadt egy ötletem. Virtuális papírra is vetem. Muszáj. Biztos Te is így lennél vele. Vannak bizonyos témák, amelyeket, ha nem aknázol ki, tuti, hogy bosszút állnak rajtad. A visszavágás súlyossági foka az ötlet egyediségének fokától függ. Példaként: teszem azt, ha nő vagy, és este a faszidhoz indulsz, és tudod, hogy a srác ráizgul a "lényeget-csak-éppen-pont-annyira takaró-diszkrét-agyvérzést-majd-heveny-szívrohamot-és-hamvasztással-végződő-dicső-férfiállat-halált-okozó-tangára", de Te mégsem ezt veszed fel, hanem Bridget Jones után szabadon gumibugyiban jelensz meg... hajnalban a 83 éves Szomszéd Pista, vagy Béla bácsival futsz majd össze a holdfényes gangos folyosón...Pista/Béla bácsi tuti, hogy meztelen lesz, három kedvenc sárga kanária pedig a farkán ücsörög majd elbóbiskolva... Szóval az Ötletek bosszúszomja a Mennyekig felér, ha olyan kedvük van!

Kazimir, az Angyal egy Angyal. Igazi, kézzelfogható, a fikció homályába burkolózó, önéletrajzi ihletésű, realitásokra alapozott kedves füllentés, elképzelt, betárazott kéziágyúja a piedesztálra emelt, nem támogatott, mézzel bevont valóságnak. Ami hazugság. Ő a Big Fish. Ha nem láttad a filmet, nézd meg! Van is, nincs is. Ő olyan "tudd, hogy értsd helyzet". Ő Kazimir. Angyal. Szakrális, Vallásos, Profán és Világi egyben. Helyenként mocskos szájú, vulgáris, lamentáló, dühös, csalódott...emberi, de mégis: igaz angyal módjára állhatatosan őrzi védencét. Ez a bejegyzés Kazimir Naplójának első oldala!



"Kedves Naplóm!

- Igeeeeeeen! Megszereztem! Végre! Lediplomáztam! Istenem, Hozsánna Néked! Hallelúja, meg ilyenek! Köszönöm! Büszkén írom e sorokat Naplóm, mert a mai diplomaátadó után minden kétséget kizáróan az alábbi szakterületen tevékenykedhetem: Szociális AngyalMunkás és EmberSuttogó! Igeeen!!!
   Na, akkor már csak valami melót kellene szereznem. Nem akarom úgy végezni, mint csoporttársaim: egész nap kávézókban ücsörögne habos kakaók mellett, és filozofálnak! Dög unalmasak, több száz éve fújják, ismételgetik a bemagolt akadémikus-elméleti vonalat! Istenem, megisznak naponta vagy 15 korsó kakaót! Én nem akarom úgy végezni, ahogy ők!!!
   Tök jó az ellátás a Mennyországban, de azért csak jó lenne valahogyan hasznossá tennem magam. Kb. 226 éve gondolkodom azon, hogy miként lehetnék megkerülhetetlen csavar a mennyei gépezetben... végül megtaláltam! Igen Naplóm, olyan területet kerestem, ahol igazán megmutathatom angyali képességeim! Védőangyal lettem! Imádom az embereket! Védeni fogom az emberiséget! Lángpallossal, angyali erővel! Foggal-körömmel küzdök értük!

Na jó, igazából csak egy embernek leszek a védője, de ha már egy Homo sapiens sapienst a helyes út felé tudok terelgetni jó pásztorként, akkor már elértem Atyánk akaratának magját: elősegíteni az emberiség pozitív irányú fejlődését!



Helyesbítés:
Írhattam volna akár a fenti szöveget is, de a mai nap után...! Az az igazság, hogy tele van a tököm az emberekkel, amúgy is mindig csak nyavajognak, hogy : "Jaj, Istenem vétkeztem blablabla, így meg úgy blabla, büntess meg, de ha jobban meggondolom inkább ne büntess blabla, inkább csak bocsáss meg, végül is csak loptam, csaltam, hazudtam, de ezek nem olyan nagy dolgok ám!" 
A védencem egy barom. Ennyi erővel egy darab kőnek is prédikálhatnék. Remélem Atyánk a közeljövőben tervez valami fasza kis 40 napos esőt. Ott leszek az első sorban az Ararát hegyen egy jókora bottal, és simán visszatologatom az emberparányokat a vízbe, hogy még véletlenül se tudjanak kimászni belőle. Az Új Noé meg rázhatja majd az öklét! Hahaha!

Helyesbítés 2.:
Na jó, végül is Angyal vagyok! Segíteni fogok! Némi fenntartással persze!" 


Folytatása következik...


3 megjegyzés:

  1. Ma este készül a következő poszt, Kazimir végre találkozik védencével :) Bár nem tudom meddig jutok vele, mert edzés után vagyok, végigtúrtam a napot ásatáson, meg van egy enyhébb napszúrásom :) de azért igyekszem majd.

    VálaszTörlés
  2. No lássuk a folytatást, mit okoz ez a Kazimir gyerek.

    VálaszTörlés